Klantportalen

Webtechnologie biedt bedrijven tegenwoordig veel hoogwaardige mogelijkheden om klanten zo goed mogelijk te bedienen. Digitale klantenportalen of client portals maken het uw klanten mogelijk om heel veel zaken met uw bedrijf automatisch en online te regelen, zoals bestellingen, servicevragen en financiële zaken.

 

Phone
Benieuwd wat we voor u kunnen betekenen?

Een klantenportaal is een geavanceerde beveiligde webomgeving (website) waarin klanten allerlei zaken online met een bedrijf of organisatie kunnen regelen. Klanten hebben daarin een persoonlijke klantomgeving tot hun beschikking. 

Alles wat bedrijven en hun klanten online kunnen regelen kan in klantenportalen verwerkt worden. De mogelijkheden zijn bijna eindeloos; van orders, boekhouding en persoonsgegevens tot serviceverlening of projectvoortgang.

 

Koppelingen & Integraties

Vaak zijn deze omgevingen gekoppeld of geïntegreerd met bestaande (al dan niet offline) werksystemen zoals CRM, ERP, administratiepakketten, service-systemen, payment-providers, marketing automation of apps.

Door het inzetten van een klantportaal kunnen (bedrijfs-)processen efficiënter en transparanter ingezet worden. Er ontstaat een wezenlijke verbetering van het operationeel proces. Hierdoor worden kosten bespaard, meer output geleverd en is controle op continuïteit en kwaliteit gewaarborgd.

a12

Koppelingen

Door 10 jaar ervaring hebben wij inmiddels met de meest gangbare systemen in diverse branches gekoppeld en geïntegreerd. De kennis en ervaring die hierbij is opgedaan kunnen we gebruiken bij eventuele nieuwe ontwikkelingen. Hieronder een kort overzicht:

koppelingen7
koppelingen8
koppeling1
koppeling2
koppelingen3
Koppelingen4
Koppelingen5
Koppelingen6
Koppeling7
Koppeling8
Koppeling8

Wie zijn onze klanten

Onze trajecten vertalen zich naar klantportalen die vaak de “mijn” aanduiding krijgen. Onze klanten zijn organisaties die een klantportaal inzetten om een wezenlijke verbetering van het operationele proces te bewerkstelligen. Flexibel en transparant te zijn richting klanten en bedrijfsmatig effectiever en kostenbesparend. Er wordt meer output geleverd en controle op continuïteit en kwaliteit is gewaarborgd. Onze klanten zijn software gedreven en zien digitaal als centraal onderdeel van hun strategie.