Ledenportalen
Veel verenigingen, stichtingen en andere organisaties zien een sterke verschuiving naar digitale diensten voor hun leden. Had u voorheen nog een gedrukt magazine, ideeënbus aan de muur of prikbord waar de mededelingen op werden geplaatst, dit is nu allemaal vervangen door een website, digitale mailing of social media.

Met een ledenportaal kunnen ledenorganisaties eenvoudig, flexibel en kostenefficiënt hun ledenbeheer managen. Zij kunnen bijvoorbeeld met behulp van diverse geïntegreerde modules en functionaliteiten professionele ledenevenementen organiseren, leden offline en online samenbrengen, facturen aanmaken, betalingen verwerken en gepersonaliseerde e-mails versturen.
Procesverbetering door digitalisering
Met een ledenportaal kunnen zij bouwen aan persoonlijke en duurzame relaties met hun leden. Een dergelijk ledenportaal wordt doorgaans volledig in de cloud ondergebracht en is daardoor 24/7 te bereiken op elke willekeurige computer of mobiel apparaat. Een ledenportaal kan worden uitgebreid met een aantal specifieke functionaliteiten, waardoor een totaaloplossing ontstaat die zich goed leent voor allerlei ledenorganisaties, zoals verenigingen, vakbonden, brancheorganisaties, goede doelen en stichtingen.
Door het inzetten van een ledenportaal kunnen processen efficiënter en transparanter ingezet worden. Er ontstaat een wezenlijke verbetering van het proces. Hierdoor worden kosten bespaard, meer output geleverd en is controle op continuïteit en kwaliteit gewaarborgd.

Koppelingen
Door 10 jaar ervaring hebben wij inmiddels met de meest gangbare systemen gekoppeld en geïntegreerd. De kennis en ervaring die hierbij is opgedaan kunnen we gebruiken bij eventuele nieuwe ontwikkelingen. Hieronder een kort overzicht:










